Sayfalar

ÜNÜGÜR Blogger Tema V4 Huzurlarınızda!

6 Ağustos 2012 Pazartesi yazildi.

          Bu yenilik şu an için pek gerekmese de böyle daha iyi olduğunu düşünüyorum. Bir önceki tema aslında o kadar kötü değildi. Lakin alt kısımda sorunlarımız vardı. Ben de alt kısmı abime devrettim. Sağolsun abim kırmadı beni "Tamam zaman bulursam yaparım." dedi. Ben de o haliyle devam ederken sizlere yazmaya. Bugün yeni bir tema fikriyle geldi. Tema güzel. Üstünde biraz çalışmam lazımdı sadece. Şu an dikkat çeken çok eksik yok. Eski temayı da merak etmeyin yukarıda yazdığı gibi dağıtımına başlıyoruz. O da güzel tema. Lakin indirenlerden ricam tema üstündeki linkleri kaldırmasınlar. İsmi de bir zahmet aynı kalsın. Sizlerin bu uyarılarımı dikkate alacağınızı düşünerek yayımlayacağım eski temayı. Bu tema farkındaysanız diğer temalardan biraz daha farklı, daha yeni özellikleri var. Önceden kullandığım temalar daha çok koyu renk tonklarında olurken bu daha çok rengarenk :) Bir değişiklik fena olmaz bence. Temalar temalar. Eski temayı da buradan indirebilirsiniz.


ÜNÜGÜR Blogger Tema V3 İndirmek İçin Tıklayın.
       










0 yorum:

Fatih ÜNÜGÜR Güncel Blog Sitesi, Dini, Tarih, Webmaster, Futbol, Sağlık, Teknoloji, Dizi ve Film, Program, Eğlence, Oyun

Çeviri