Sayfalar

Kimim Ben ?

6 Eylül 2011 Salı yazildi.


            

Fatihunugur.blogspot.com Nedir?
Efendim Fatihunugur.blogspot.com, Fatih ÜNÜGÜR adlı kişinin (ben) beğendiği, aklından geçen şeyleri yazdığı bir blog’dur.
Fatihunugur.blogspot.com’da bulabileceğiniz şeyler:
- Güncel Konular
- Benim Yazdıklarım
- Hoşuma gidenler
- Bilgisayar ve İnternet hakkında
- Ve daha bir çok şey.

Fatih ÜNÜGÜR kimdir?
- 15 Temmuz 1998 yılında İstanbul, Fatih’de doğmuştur.
- Boy 173cm ve hala uzama çabalarım vardır. 192cm filan olursa fena olmaz.
-Daha önceleri de sitelerle uğraştım. Wordpress başta olmak üzere birçok şeyi kullandım.

Gittiğim Okullar:
- Fatih Emin Ali Yaşin İlk Öğretim Okulu
- Eyüp Anadolu Lisesi

Neler yaparım?
- Dilediğimce yazarım ve yerine göre aktif olmayı severim
- Oyun oynamayı severim. Çoğunlukla Counter Strike oynarım
- Genelde ilgimi çeken Blog’ları takip ederim.
- Film sık sık olmasada izlerim. Müzik dinlemeyi severim ama sürekli aynı müzikler oluncada baya bir sıkıyor.
- Gerekli gördüğüm ve hoşuma giden şeyleri Blog’uma yazarım.
- Projeler ise yok değil ama bilgi yetersiz. Sürekli ertelenmekte.

Gerçek Hayat’ta:
- Dil öğrenme çabalarım vardır. Güneş doğudan doğar sözüyle Farsça ve Arapça‘yı öğrenmek isterim.
- Yakınlarımla toplu gezmeleri severim. Tek yada iki kişilik gezmeler de yerine göre güzeldir.


Beni bulabileceğiniz yerler:
                                 ----->BURADAN ULUŞABİLİRSİNİZ....<-----

0 yorum:

Fatih ÜNÜGÜR Güncel Blog Sitesi, Dini, Tarih, Webmaster, Futbol, Sağlık, Teknoloji, Dizi ve Film, Program, Eğlence, Oyun

Çeviri