Sayfalar

ÜNÜGÜR Blogger Tema V3 Huzurlarınızda

24 Temmuz 2012 Salı yazildi.

Evet. Artık temanın değişme zamanı gelmişti de geçiyordu. Enes İlhan'dan alıp üzerinde incelemeler ve değişiklikler yapıp adeta temayı yeniden yapmıştım fakat temanın içinde hala Enes İlhan'a ait linkler vardı ve bunları değiştirmeye açıkçası üşendim. Eski adı Konfor ve bizim yeniden yepyeni yaptığımız hali ise ÜNÜGÜR Blogger Tema V2 idi. Şimdi üstünde uzun bir düzenleme yaptığım uzun zamandır koyma planlarım olan ÜNÜGÜR Blogger Teması V3 koydum ve şu anki halinden de açıkçası memnunum. Üstünde 1-2 değişiklik sonra hazır olacağını inanıyorum. Bu yeni temayla sizlere okur değil de artık başka bir ad koymayı düşünüyorum. Özgün  ve beğenilen bir şey olmasına dikkat edeceğim. Eğer varsa önerileriniz yorum olarak yazabilir veya Bana Ulas sayfasındaki istediğiniz bir adresten de yazabilirsiniz. Evet sayın adınızı bulamadığım okurlarım :) Bu tema artık ne kadar kalır bilmiyorum. Ama yakında kendim yapmış olduğum Gri ve Asalet Ötesi temamı piyasaya sürmeye hazırlanıyorum. Tema Blogger teması olup istek olursa Wordpress, joomla, vBulletin'e uyarlamaya çalışırım. Ama buna söz vermeyeyim. Uyarlayamama ihtimali de var. İlerde de yapmaya devam edeceğim çalışmalarım, burada anlatacağım konuları takip etmeniz dileğiyle...



Fatih ÜNÜGÜR Güncel Blog Sitesi, Dini, Tarih, Webmaster, Futbol, Sağlık, Teknoloji, Dizi ve Film, Program, Eğlence, Oyun

0 yorum:

Fatih ÜNÜGÜR Güncel Blog Sitesi, Dini, Tarih, Webmaster, Futbol, Sağlık, Teknoloji, Dizi ve Film, Program, Eğlence, Oyun

Çeviri