Sayfalar

1 İSLAMOFOBYA HAFTASONUSU

3 Temmuz 2012 Salı yazildi.

1. ULUSLARARASI KATILIMLI İSLAMOFOBYA SEMPOZYUMU



                              Haftasonu İstanbul'un Üsküdar ilçesinde düzenlenen 1. Uluslararası İslamofobya Sempozyumuna katıldım. Sempozyuma çok değerli kişiler de katılmıştı. Bu değerli kişilerin katılımıyla Lemaat ekseninde düzenlenen sempozyum gayet güzeldi. Hele ki 3. oturum. 3. oturum da ilk konuşmacı sanki bana anlatıyordu. Sürekli bana bakıyor sanki bana anlatıyormuş gibi yapıyordu. Allah razı olsun çok da güzel anlattı. Ben de arada bir anladığımı ifade etmek için kafamı sallıyordum. 2. Konuşmacı Dünyanın En gayretli 500 Müslümanı arasına giren Av. Fatma BENLİ idi. Onun da konuşası gerçekten çok güzeldi. Başörtü sorunlarına dikkat çekti. Kendisi girdiği duruşmalarda gösterdiği başarı kendisinden kaynaklanmayan şekilde düşük olsa da benim gözümde dünyanın en başarılı avukatı diyebilirim. Diyeceksiniz ki şimdi "Madem başarısız olduğunu söylüyorsun ondan kaynaklı nasıl değil?" Ben de "Ondan kaynaklı değil çünkü kapalı olduğundan dolayı en basit davalara bile alınmayan yerine başka avukat göndermek zorunda kalan, sadece başörtü meselesinden dolayı çok büyük haksızlık gördüğünden normalde %100 kazanması gerektiği tabii bu benim görüşüm ve İslam'ın ortak olgusu olarak kazanması gerekirdi." diye düşünüyorum. Çünkü kendisi gerçekten sadece kapalı olduğu için çok fazla ayrımcılıklara maruz kalmış diğer kapalı bayan kardeşlerim gibi ama onun biraz daha farkı var. O bu ayrımcılıkları ortadan kaldırmak için çok çalışmış. Bir örneğini anlatayım size:
Bir üniversiteye konuşma yapmak için çağrılıyor, ve gidiyor. Kapalı olduğundan habersiz üniversite yönetimi kapalı olduğunu öğrenince içeri almıyor.
    Bunun ne denli bir ayrımcılık, ne denli bir haksızlık olduğunu siz düşünün artık. Kapalı bayanlara yapılan ayrımcılık ve haksızlıklara son verilmesi için çalışan Av. Fatma BENLİ kendinden çok büyük fedekarlıklar ederek çalışmalarına devam ediyor. Allah kendisinden ve bu yolda çalışanlardan razı olsun. Allah yardımcıları olsun. Allah tüm kapalı bayan kardeşlerime yardım etsin. Âmin...

0 yorum:

Fatih ÜNÜGÜR Güncel Blog Sitesi, Dini, Tarih, Webmaster, Futbol, Sağlık, Teknoloji, Dizi ve Film, Program, Eğlence, Oyun

Çeviri