Sayfalar

Telve

3 Ekim 2012 Çarşamba yazildi.


   
     Evet "Telve". Benim çalışacağım ve çalışmak istediğim yer. Kısmetse önümüzdeki hafta çalışmalarına başlayacağım okulun dergisidir Telve. Çok bilmesem de çalışma prensiplerini Telve'ye bir şeyler katma hedefiyle çıktığım bu yolda pişman olmamak ve hedefi başarıyla tamamlama beni mutlu eder. Lakin bundan benim de nasipleneceğimi düşünüyorum. Okulun dergisinde aktif olarak görev alarak sadece dergiye değil kendime de birçok şey katacağımı düşünüyorum. Çok aktif olan, birçok şeyle ilgili olan, yaptığı işlerle daha ilk günlerden oraya girmek istememizi sağlayan bir dergidir Telve. Dediğim gibi İnşallah pişman olmayız bu çıktığımız yolda. Zaten yazmayı seviyorum. Ama okuyan olmadıktan sonra yazmanın da bir anlamı olmuyor.
    Zamanında ilkokuldayken falan dergiye yazım çıkmıştı ama alıntı. Bu sefer aktif olarak çalışmak çok güzeldir. Zaten bir şeyi seviyorsak yapmamız doğrudur. Eğer ki seviyorsak aktif olmak bence gerekir. Sadece bir kenarda, köşede oturup izlemek bize yakışmaz. Bize yakışanı yapmak gerekmez mi? Ben küçüklüğümden beri Türkçe dersini sevmedim açıkçası şu anda da eskiden mi kaldı nedir hala pek sevdiğim söylenemez. Ne bileyim sözel dersleri sevmiyorum ama olmak istediğim meslek onları gerektiriyor. Bir şekilde onları da halletmeye çalışacağım artık. Düşününce sayısal gibisi mi var ama iş konusuna gelince ayrıma düşüyorum. Bakalım nasıl yapacağız. Eşit ağırlık bölümünde bir mesleği kazanıp kendimi başka alanlarda da geliştirebilirim bence. Bakalım onu nasıl yapacağız?
Zamanı iyi kullanmak... Bu ilaç oluyor bazı şeylere. Hatta birçok şeye diyebilirim. Yanında ek bazı şeyler var tabi ki. Bu sefer videoyla bitirmiyorum. Biraz düşünün bakalım ben bana yakışanı yapıyor muyum diye? O zaman belki bir şeyler daha yoluna girer. Size yakışanla yaptıklarınızı bir gözden geçirmenizde faydalı olabilir. Başta ben...



                                                        SON:)

TELVE
   

Fatih ÜNÜGÜR Güncel Blog Sitesi, Dini, Tarih, Webmaster, Futbol, Sağlık, Teknoloji, Dizi ve Film, Program, Eğlence, Oyun




0 yorum:

Fatih ÜNÜGÜR Güncel Blog Sitesi, Dini, Tarih, Webmaster, Futbol, Sağlık, Teknoloji, Dizi ve Film, Program, Eğlence, Oyun

Çeviri