Sayfalar

Çok Yakında Okulda

29 Ağustos 2012 Çarşamba yazildi.


    Evet çok yakında okulda. Hem de yeni okulumda.    Bildiğiniz gibi tabi içinizde bilmeyenler de olabilir. Bu sene liseye başlıyorum. Hangi Lise mi? Eyüp Anadolu Lisesi. Ablam da orada okuyor zaten. Ama emin olabilirsiniz ki puanından düşük bir okula gitmek adama koyuyor. Bunu yaşayan bilir sevgili okurlarım. Yedeklerden en azından bir üst okula çıkma ihtimalim var. 7. yedeğim. Ama orası da uzak. Buradan yürüyerek nasıl gideceğim. Otobüste yok ki otobüsle gidiyim. Hayırlısı olsun dedik. Burası çıktı. Vardır bunda da bir hayır diyerek devam ediyoruz. Onu geçtim en sevdiğim kuzenlerimden biri evleniyor. Ve ben buna ne yazık ki kendi isteğimle gidemiyorum. Buradan biricik kuzenim Ayşenur Abla'ya ithafen yazıyorum. Ömür boyu mutluluklar. Nişanını da kaçırdım. Bu açıkçası bana ağır geliyor. Çok yakında okulda olduğumdan dolayı da gidemiyorum aslında. Çok mu yakında acaba?  Neyse biricik kuzenim dediğim insana ithafen yazdığım bu yazıda saçmalamaya başladım. Öncelikle tüm ilkokula, ortaokula, liseye, üniversiteye başlayanlara sonra sınava hazırlananlara ve tüm öğrencilere Allah yardım etsin diyorum. Galiba bütün kuzenlerimin sevdiği bir dizi olan Leyla ile Mecnun'un yeni fragmanını sizlerle paylaşacağım. Bu Ayşenur abla ve bütün kuzenlerime gelsin. 

                                        Ayşenur Ablam'a mutluluklar.



Leyla ile Mecnun 62. Bölüm Fragmanı Video




                                                                   SON:)


Fatih ÜNÜGÜR Güncel Blog Sitesi, Dini, Tarih, Webmaster, Futbol, Sağlık, Teknoloji, Dizi ve Film, Program, Eğlence, Oyun

0 yorum:

Fatih ÜNÜGÜR Güncel Blog Sitesi, Dini, Tarih, Webmaster, Futbol, Sağlık, Teknoloji, Dizi ve Film, Program, Eğlence, Oyun

Çeviri