Sayfalar

Ben ve PHP

24 Ağustos 2012 Cuma yazildi.


  Bu aralar hazirandan beri yapmadığım şeye başladım. PHP derslerine. PHP'de kendimi geliştirmek istiyorum. Başladım MySQL de çalışıyorum işte. Bugün wordpress teması indirip onu inceledim. Easy PHP kullanıyorum. Dream Weawer'ı kullanıyordu izledim dersteki kişi. Ama ben notepad++ kullanıyorum. Bakalım ne kadar ilerlerim. Haziranda başlasaymışım iyimiş de... Neyse zararın neresinden dönersem kardır. Kaynaklarım sağlam. Abim, videolar, abim kaynaklı yerler. Evet gerçekten çok sağlam inanırsam olacağını düşünüyorum:). Not tutmaya falan da başladım. İyice şimdiden daha okul açılmadan öğrenci havasına girdim. Öğrencilik işte. Hepimiz biliriz. Öğrencilik; iyi, kötü anılarımız vardır hepimizin. Bu arada Leyla ile Mecnun 10 Eylül'de başlıyor. Hadi bakalım. Nasıl olacak. 3. sezona giriyoruz. Herkes merakla bekliyor. O sezon finalinden sonra ne yapacaklar diye. Bence Erdal'ın dönüşü köşk sayesinde olacak. Eylül Erdal'a bırakacak köşkü Erdal'da orayı satıp bakkalla evi alacak diye yazmıştım. Bakalım, hep beraber izler öğreniriz. PHP ile Leyla ile Mecnun'u nasıl bağladıysam artık. Neyse fazla uzatmayalım. 62. bölüm 3. sezon fragmanını yayınlarım aşağıda. Bir sonraki yayında görüşmek dileğiyle.








                                                         SON:)



Fatih ÜNÜGÜR Güncel Blog Sitesi, Dini, Tarih, Webmaster, Futbol, Sağlık, Teknoloji, Dizi ve Film, Program, Eğlence, Oyun

0 yorum:

Fatih ÜNÜGÜR Güncel Blog Sitesi, Dini, Tarih, Webmaster, Futbol, Sağlık, Teknoloji, Dizi ve Film, Program, Eğlence, Oyun

Çeviri