Sayfalar

BU NEYİN KAFASI YA

25 Temmuz 2012 Çarşamba yazildi.





Ben Leyla ile Mecnun fanıyım. Helal olsun adamlara hak ediyorlar bence. İyi bir fanın bütün bölümleri izlemesi, bilmesi gerekir. Ben yıl içinde dersler vs. işler yüzünden fazla izleyemedim. Bu yüzden bu yaz bütün bölümleri baştan başlayarak izledim. Hatta en son özel bölümünü yani belgeselini de izledim. Bitti. Ama ben tekrar tekrar izleyebilirim. Çünkü her bölümü bir ders niteliğinde ve ayrıca çok komik. Hikaye çok güzel. Ama genelde sonları duygusal oluyor. Absürt bir dizi. Absürt komedi. Bence de gerçekten çok güzel bir dizi. Ben helal olsun diyebiliyorum sadece. Zaten yine çok duygusal bitti. Herkesi dağıttılar. Ve son bölümün yani sezon finalinin neredeyse bütün bölümlerle bağlantısı var. Şarkıları genelde dizi oyuncuları söylüyor. En çok da Ali ATAY. Yani Anlattığım dizi Leyla ile Mecnun'un başrol oyuncusu Mecnun. Diziyi izlemek gerçekten çok güzel. Daha nasıl Mecnun olunacağını tam bilmeyen bu konuda ona yardım edenleri olan, Leyla'sını kaybetmiş olup hala Leyla'sını arayan Mecnun. Babasının gemide olduğunu ve       geleceğini bilen, çok iyi bir dost olan İsmail Abi. Bu diziyi izleyen herkes bir deniz görse başlar el sallamaya gemilere. Biz de İsmail Abi gibi diyoruz. O gemi bir gün gelecek İsmail Abi. Aslında hırsız olan ama buna sanat değeri yükleyip Performans Sanatçısı adı veren, kendisine hırsız denildiğinde "Ben öyle bir insan mıyım?" diyen ve Mecnun diğer bir yol arkadaşı Yavuz. Dışarıdan sert ama içi yufka yürekli olan, Mecnun'u çok seven ama belli edemeyen taksiciler kralı Büyük İskender Baba. Herkesin buluşma noktası olan Erdal Bakkal'ın sahibi, sürekli kafa açan ama o da bazı şeylerde yumuşayan Erdal Bakkal. Ak sakallarıyla ün yapmış Mecnun'un ilk rüyasında sonra ise yanında olan ve ona yardım etmeye çalışan Ak Sakallı Dede. Ve daha birçok güzel karakteriyle Leyla ile Mecnun. Diziyi dün bugün sahurdan önceki saatlerde bitirdim. Bu arada başlıkla alakası olmayan bir yazı olduğunu sanabilirsiniz ama Mecnun'un birkaç kez kullandığı bir sözdür "Bu neyin kafası ya?". Dizinin sonundaki şarkı benim çok hoşuma gider. Onu da sizlerle paylaşmak istedim Buyurun huzurlarınızda Leyla ile Mecnun'un başrol oyuncusu olan Ali ATAY(Mecnun)'un sanırsam kendini yazdığı ve onun söylediği EKSİK BİR ŞEY Mİ VAR?




                                                                                 LEYLA İLE MECNUN - FATİH ÜNÜGÜR


0 yorum:

Fatih ÜNÜGÜR Güncel Blog Sitesi, Dini, Tarih, Webmaster, Futbol, Sağlık, Teknoloji, Dizi ve Film, Program, Eğlence, Oyun

Çeviri