Sayfalar

Eski Dostlar Eski Dostlar

28 Temmuz 2012 Cumartesi yazildi.

          Eski dostlarla karşılaşmak, görüşmek ve en önemlisi hatırlanmak ve onda hala senin hatrının olması... İlkokul 2. sınıf diye söylediği ama lakin o kadar eskiydi ki hatırlayamadığım bir arkadaşımla facebook dayı aracılığıyla tekrar konuştuk. Uzun lafın kısası eski dostları kim unutur. Ben de uzun zamandır aklımda olan ama bir türlü bulamadığım bir arkadaşım vardı. Facebook dayıda bana ilk önce göstermedi. Ne yapacaksın bırak mazi mazide kalsın deyince anılarda yoğunlaşarak birz onu buldum sağolsun facebook dayı sonunda buldurdu. Kendisi pek değişmemiş. Hala özgüveni yüksek, kişilik sahibi ve konuşmasını bilen biri. Pek konuşamadım onla ama konuştuğum kadarıyla bunlar çıkıyor. Ayrıca sesi de çok güzeldir. Yazının en altına söz-müzik kendisine ait olan bir şarkı paylaşacağım. İnsan vay be diyor bu kadar yıl geçti. Sağolsun unutmamış beni. Hayat zaten sevdiklerinle güzeldir. Hayat sevilince, sevince güzel diye ne güzel söylemiş ünlü besteci(ismini şu anda hatırlamıyorum:)). Hayatta güvenebileceğin ve sana güvenebileceğini bildiğin insan yoksa pek faydası olmuyor hayatın. İnsan nasılsa karşısındakini de kendisi gibi görür. Buradan herkes gereken payı çıkarabilir kendine. Neyse kendi söz ve müziğiyle kendi bestesi olan bir şarkı. Ben de dinleyince gerçekten etkilendim. Neyse lafı fazla uzatmayalım. Dinle...


0 yorum:

Fatih ÜNÜGÜR Güncel Blog Sitesi, Dini, Tarih, Webmaster, Futbol, Sağlık, Teknoloji, Dizi ve Film, Program, Eğlence, Oyun

Çeviri