Sayfalar

Teşekkürler Bumerang!

16 Kasım 2012 Cuma yazildi.



           Bu kitap bana Hürriyet Bumerang'dan hediye geldi. Twiitterdan düzenlemiş oldukları twitter hashtagi ile yazılan en iyi 20 tweete Doğan Kitabevi'nden kitap hediye eden Bumerang'a teşekkürler. Ben açıkçası yaş itibariyle çok büyük değilim ve bu bana gelen sanırsam ilk kargo o yüzden buraya not düşüyorum bunu. Yazmış olduğum tweeti ve twitter hashtagini de yazacağım. İsteyenler Hürriyet Bumerang'ın sitesinden diğer tweetlere de bakabilir.
    Bu kitap bana 20.10.2012 tarihinde geldi. Benim buraya geç yazma sebebim malum öğrenciyim. Sınavlarım, ders çalışmam gibi durumlar pek el vermedi.
  Kitabı henüz okuyamadım. Kısmet olmadı diyelim. Onun için onun hakkında yorum yapamayacağım.

"#herkesbloggerolamazcunku bumerangsız blogger olmaz" Bana ait..

Sonu Serkan Keskin'in Leyla ile Mecnun'da az da olsa söylediği şarkının tamamıyla yapalım. İyi seyirler.


Leyla ile Mecnun - Duvardaki Resim (Serkan Keskin) Video






Fatih ÜNÜGÜR Güncel Blog Sitesi, Dini, Tarih, Webmaster, Futbol, Sağlık, Teknoloji, Dizi ve Film, Program, Eğlence, Oyun

0 yorum:

Fatih ÜNÜGÜR Güncel Blog Sitesi, Dini, Tarih, Webmaster, Futbol, Sağlık, Teknoloji, Dizi ve Film, Program, Eğlence, Oyun

Çeviri