Sayfalar

Kantin mi Baskını?

6 Ekim 2012 Cumartesi yazildi.



        Eyüp Anadolu Lisesine düzenlenmiş olan kantin baskınından okulumuz alnı ak olarak çıkmıştır. Bunu ben yeni öğreniyorum. Lakin haber geçen seneye ait. Eyüp Belediyesinin yaptığı çalışma TRT Haber'e kadar çıkmış. Hatta onu bırakın bizim okul çıkmış. Böyle bir şeyin bizim okula yapılacağını hiç düşünmezdim. Açıkça söylemek gerekirse benim olduğum okulda böyle şeyler olmaz heralde diye düşünürdüm. Ama ben olmadan önce bile olsa böyle bir şey gerçekleşmiş ve sonu güzel olmuş. Eyüp Anadolu Lisesi'nden bahsetmişken biraz kendi düşüncelerimden bahsedeyim. Okulun yeri çok güzel. Halici bahçeden görebiliyorsunuz o kadar yakın. Pierlotiye çıkan teleferik okulun hemen karşısından çıkıyor. Okulun hemen yanında Eyüpspor'un halısahası ve onun yanında bir Camii var. Etrafı sahil. Yakınında ev yok. Çarşıya yakın. Ve Eyüp Sultan'a 5 dk. Okulun yeri dediğim gibi çok güzel. Bir de biz 9'ların yeni tenefüs eğlencesi masa tenisi var. Bakalım daha ne baskınları olur Eyüp Anadolu'da... Baskın videosunu buradan izleyebilirsiniz.







Fatih ÜNÜGÜR Güncel Blog Sitesi, Dini, Tarih, Webmaster, Futbol, Sağlık, Teknoloji, Dizi ve Film, Program, Eğlence, Oyun

0 yorum:

Fatih ÜNÜGÜR Güncel Blog Sitesi, Dini, Tarih, Webmaster, Futbol, Sağlık, Teknoloji, Dizi ve Film, Program, Eğlence, Oyun

Çeviri