Sayfalar

Sevdiğim Bir Program: İsmail Baki TV

16 Ağustos 2012 Perşembe yazildi.


          (Cümleten geçmiş Kadir Geceniz Mübarek olsun)
               Evet. Belki duymuşsunuzdur. Fox tv de verilen İsmail Baki'yi bana biraz bahsetmişlerdi. Videolarını görüyordum ama pek cazip gelmiyordu. Lakin Tv'de rastgelmişti ben de izleyeyim dediğim zaman gerçekten insanın güldüğü bir program olduğunu farkettim. İsmail Baki taklitleri, üslubu ile insanı kendisine çeken, güldüren, neşesini yerine getiren bir program. Gerçekten insanın beğenisini kazanan program. Geceleri izlemek isteyen olursa Fox tvdedir. Haberiniz olsun sayın okur. Program taklit içerikli ve komiktir. Fox tvnin bu programı alması onun için çok iyi olmuştur bence. Bu arad birkaç gündür siz değerli okurlarıma yazı yazamadım kusura bakmayın. Size sözü sona bırakmadan önce bu sefer konumuz gereği İsmail Baki videosu koyalım. İsmail Baki'nin çok güzel bir taklidi belki Adnan Oktar'ı tanıyanlarınız vardır. Kedi Canını bölümü içerisinde yapılan bu taklidi sizlerle paylaşalım dedim. Öncelikle söz videomuzda. Son sözü sana bırakacağım ama biraz sabret videodan hemen sonra.







Fatih ÜNÜGÜR Güncel Blog Sitesi, Dini, Tarih, Webmaster, Futbol, Sağlık, Teknoloji, Dizi ve Film, Program, Eğlence, Oyun

0 yorum:

Fatih ÜNÜGÜR Güncel Blog Sitesi, Dini, Tarih, Webmaster, Futbol, Sağlık, Teknoloji, Dizi ve Film, Program, Eğlence, Oyun

Çeviri