Sayfalar

Kampanya: Geri Dön

1 Ağustos 2012 Çarşamba yazildi.

    Evet sevgili okur. Bunun gibi birkaç tane yazı yazdım. Daha önceden de belirttiğim gibi Leyla ile Mecnun hayranıyım. Ve hayranlığın varsayılan gereği olarak eleştirilerimi, istek ve taleplerimi söyleyebilirim ki ben bunları söylüyorum. Şimdi de benim daha önce yazdığım gibi Leyla ile Mecnun'a Ezgi ASAROĞLU geri dönsün kampanyaları var. Ben de bu kampanyaları destekliyorum. Lakin şöyle bir durum var. Başta da dediğim gibi eleştiri hakkına sahibim. Eflatun film ile Ezgi Asaroğlu'nun söyledikleri tam olarak birbirini tutmuyor. Açıkçası benim bildiğim kadarıyla Eflatun film haksız. Ki eflatun film haksızlığını kabul etmedikçe geri gelmez Ezgi Asaroğlu. Özür dileseler bile geri gelmesi çok ama çok zor. Ama biz bu olumsuzlukları göz önünde bulundurarak başladık işe. Bakalım sonu ne olacak. Twitter, facebook, sözlüklerdeki çalışmalar, forumlarda konu açmalar, video çekimleri ve en son buna mail atma da eklendi. Bakalım olumlu sonuç alabilecek miyiz? İşin özü  Hem izleyici açısından hem de onlar açısından en hayırlısı o olacaktır diye düşünüyorum. Ama bizim tepkimiz kesinlikle Ezgi Asaroğlu'na değil. Olmaz olamaz da zaten. Haklı birine karşı tepki göstermeyiz, onun yanındayız diyelim. Ama geri dönmezse anlarım. Hak da veririm. Zaten o kadar isteyen var onu bir de kovulduğu yere tekrar mı gidecek? Ama burada suç biraz da eflatun filme kalıyor. Biraz destek yeterliydi zamanında. Kösteklikten ziyade destek... Yine bir L&M videosuyla bitirelim. İstek video varsa yoruma yazın ileriki yazılarda koymaya çalışırım.




                                                   SON :)

0 yorum:

Fatih ÜNÜGÜR Güncel Blog Sitesi, Dini, Tarih, Webmaster, Futbol, Sağlık, Teknoloji, Dizi ve Film, Program, Eğlence, Oyun

Çeviri