Sayfalar

Gece Oturmak

12 Ağustos 2012 Pazar yazildi.


        Gece oturmak. Evet evet gece oturmak. Sene içinde pek yapamasam da şu Ramazan ayında bolca yaptığım şey işte gece oturmak. Gece oturmak güzeldir. Televizyon izlemek. Televizyondan ziyade film izlemek. Genelde televizyonlarda pek eğlenceli bir şey olmadığından dolayı film izlemek daha makul. Lakin gece birkaç kişi oturmak daha zevkli olabiliyor. Ama ben tek oturuyorum. Yalnız uçan Kartallar misali. Gece film izlemek gerçekten güzeldir. Özellikle perşembe günleri bence daha güzel oluyor. İşler güçler o bitince Leyla ile Mecnun başlıyor, o da bitince ben de filme başlıyorum. Evet perşembe günleri gece bir ayrı oluyor. Ben sahura kadar oturuyorum. Yatmaya pek şey olmuyor. Sahuru yapıyoruz ben gene biraz daha oturuyorum. Ezandan sonra yatıyorum. Kaçta kalktığımı ise boş verin :) Hem sahura kadar oturmayıp yatınca sahura kalktığında insanın iştahı olmuyor. Dolayısıyla da aç kalıyor. Bunun da gün içindeki etkileri falan filan... En iyisi oturmak hem izlemek isteyip de izleyemediğim filmleri izlemiş oluyorum böylelikle. Mesela gece bu sefer Sen Kimin'i izledim. Birçoğunuzda zaten neden o resmi koyduğumu düşünüyordur. Film hakkında eleştiri yapacak olursam eğer: Film gerçekten çok komik, tam gülmelik film. Lakin küfür var içinde. Onları saymazsak güzel. Bir diğer komik film ise Sümelanın Şifresi Temel. Bu çok daha küfürlü ama izlerken küfürlere bile gülüyorsunuz. Neyse ben diyeyim de küfür var diye isteyen izlesin gene de. Bir önceki yazıma gelecek olursak o yazı benim elimden çıkmadı. Bir sosyal sorumluluk projesiydi biz de katılalım dedik katkımız dokunabilir. Katkımız dokunduysa ne mutlu bizlere diyelim o zaman. Ve ufaktan sözü sona bırakacağım ama önce bir video koyalım adettendir sonuçta.







                                 SON :)


Fatih ÜNÜGÜR Güncel Blog Sitesi, Dini, Tarih, Webmaster, Futbol, Sağlık, Teknoloji, Dizi ve Film, Program, Eğlence, Oyun

0 yorum:

Fatih ÜNÜGÜR Güncel Blog Sitesi, Dini, Tarih, Webmaster, Futbol, Sağlık, Teknoloji, Dizi ve Film, Program, Eğlence, Oyun

Çeviri