Sayfalar

SON PİŞMANLIK FAYDA VERMEZ

9 Temmuz 2012 Pazartesi yazildi.




                                       Hepimiz yaptığımız yanlış şeyleri er ya da geç anlarız. Yaptığımıza pişman oluruz. Ama son pişmanlık fayda vermez. Örn: Bir başörtülü kardeşim şimdi ne okuyabiliyor ne çalşabiliyor. Bütün hakları ellerinden alınmış durumda. Ama onlara da okuma hakkı verilse onlara da çalışma hakkı verilse Türkiye onların da katkılarıyla çok daha ilerilerde olabilir. Evet şimdi yeni yeni değişmeler var, gelişmeler var. Bunlar geç kalınmış gelişmeler. Ben istiyorum ki bu olaylar 1998 civarında başlamış(Başörtüsü yasağı vs. olaylar). Yani benimle başlamış. Ben de bu benimle başlayan işi ben bitirmek istiyorum. Açıkçası ben bu konuda araştırma yapmaya başlayalı fazla bir süreç olmadı. Ama araştırma yapmak da bir yerden sona istemiyorum. İnsan o olayları görünce gerçekten çok üzülüyor. Kendi kendine bazı sorular soruyor. Ama cevabını veremediği sorular içinde sıkışıp kalıyor.
İnsan da bu sorulara cevap vermek için çözüm yolları arıyor. Ben ideallerim ve yeteneklerim doğrultusunda mühendislik isterim. Ama bu devirde hukukçuya daha çok ihtiyaç var. Ben ne kadar doğru karar veririm bilmiyorum ama Allah'ın izni ile bunların üstesinden geleceğiz. Geleceğiz diyorum. Çünkü bu konuda çalışma veren sadece ben değilim. Bu konuyla uğraşan çok kişiler var. Aslında onlar sayesinde bu durumdayız. Örnek verecek olursak: Av. Fatma BENLİ, Nuray Canan BEZİRGAN  ve daha birçokları. Ben anlattığım İslamofobya Sempozyumuna gidene kadar hiç bunların farkında değilmişim. Hayata pembe gözlüklerden bakıyormuşum. Ama şimdi Allah'ın izni ile ben de bu çalışmalarda bulunmaya çalışacağım. Benim de bir katkım olsun istiyorum. Benim yapabileceğimin bir faydası olur mu? tartışılır. Ama olabilir, belki olur, en küçük bir şey bile ilerlemedir diyerek katılmaya çalışacağım. Hayat her zaman istediğimiz gibi gitmeyebilir, gitmek zorunda değildir. Kaderimizde ne varsa onu yaşayacağız. Allah kötü kader vermesin. Biz de bu dünyada hep gülmek, hep mutlu olmak zorunda değiliz. Ama Allah bizleri iyi şeylerle mutlu etsin. Yaptığımız işlerle bizleri mutlu etsin. Sonradan geriye dönüp baktığımızda pişman olacağımız üzüleceğimiz bir şey yaptırmasın. Allah bizleri doğru yolda, doğru kişilerle daim etsin. Allah bizleri hidayet eylesin Âmin. Vesselam...


Fatih ÜNÜGÜR Güncel Blog Sitesi, Dini, Tarih, Webmaster, Futbol, Sağlık, Teknoloji, Dizi ve Film, Program, Eğlence, Oyun

0 yorum:

Fatih ÜNÜGÜR Güncel Blog Sitesi, Dini, Tarih, Webmaster, Futbol, Sağlık, Teknoloji, Dizi ve Film, Program, Eğlence, Oyun

Çeviri