Sayfalar

Affecting

18 Temmuz 2012 Çarşamba yazildi.

 Önceden hep kullanıcı adı hevesi vardı bende. Küçüklük tabii. Mesela bir foruma kaydolmak istiyorum. Kullanıcı adı istiyor. Kullanılmamış bir kullanıcı adı seçmek zor olabiliyor. Bir zaman sonra abim kendi kullanıcı adını seç deyince işler biraz çıkmaza girdi. Yahu neyi seçsem, ne yapsam? İnsanın kafası karışıyor. İngilizce mi olsun, Türkçe mi olsun? İnsan gerçekten karar veremiyor. En son google amcadan yardım almaya karar verdim. Yani Google Translate:) İngilizce olmasına karar verince İngilizceyi az bilen birinin adresi Google Translate. Google amca sağolsun beni kırmadı yardımcı oldu:) En sonunda "Etkileyen, Etkileyici" manalarına gelen "Affecting" kullanıcı adını kullanmaya karar verdim. Kulağa güzel geliyor ama ilk zamanlar akılda pek kalmıyordu. Bu da bence gayet güzel. Affecting... İş icabında fatihunugur'u kullanıyorum da normalde Affecting.  






0 yorum:

Fatih ÜNÜGÜR Güncel Blog Sitesi, Dini, Tarih, Webmaster, Futbol, Sağlık, Teknoloji, Dizi ve Film, Program, Eğlence, Oyun

Çeviri