Sayfalar

Ben ve Bitmişlik Hallerim

21 Temmuz 2012 Cumartesi yazildi.

Evet sevgili okur. Doğru okudunuz. Bittim biteceğim. İftara 1 saat kala benim kafalar bay bay...  Biraz önce pide almaya gittim. Sayın okur bu saatte pide kuyruğu var. Daha ilerisini düşünemiyorum. Sahurdan sonra biraz daha oturup 5'te yattım. Öğle ezanıyla uyandım herhalde... Ama sayın okur bu bile yetmiyor insana.. Bazen insan vay arkadaş deyip isyan edesi geliyor. Ya da Halil Sezai misali isyan diye bağırmak. Ama bağırmaya bile üşeniyor insan bu durumda. Bağırınca daha çok susarım, daha çok acıkırım, enerji harcamamam lazım diyor insan kendi kendine. Allah çalışanlara yardım etsin. Yaz, oruç kafa ve İstanbul trafiği.  Eğer bu 3'ü varsa olay bitmiştir. Geçmiş olsun. Öğrencilik işte bu zamanlarda işe yarıyor daha çok. 3 ay tatili en güzel şeyi. Ama öğretmenler de kebap. Bırakalım bari onlara da 3 ay yatsınlar. Bütün sene bizle uğraştılar. 3 ay yeter:) Ama öğrenciyi kurtarmıyor. Göz açıp kapatıncaya kadar geçiyor vakit. Ama Ramazan hariç :) Öğretmen yazı kullanmayı bilir. Nasıl derste zamanı kullanmaya çalışıyor veya biz sunum yaparken az oldu demelerini biliyorlarsa. Olsun yine de eli öpülesi karakterler onlar. Bizle uğraş bir de bir şeyler öğret. Ama bazı sinir hocalar var yok değil. Onları da insan boğası geliyor ama olsun. Elden bir şey gelmiyor. Nasıl olsun :) not vermez, kazık sorar, insanı deli eder bir de olsun. Yok öyle yağma. Senle görüşeceğiz hoca. Seni bulacağım. deyip geçiyoruz. Öğrencilik bir başka şey. Makara, eğlence, oyun, arkadaşlık ve gelecek kurtarma zamanıdır. Neyse oruç kafa daha yazacak bir şey fazla bulamadım şimdi. Daha fazla saçmaladan 3-2-1 Kestik...

0 yorum:

Fatih ÜNÜGÜR Güncel Blog Sitesi, Dini, Tarih, Webmaster, Futbol, Sağlık, Teknoloji, Dizi ve Film, Program, Eğlence, Oyun

Çeviri