Sayfalar

Yeni Alan Adı Almayı Düşünüyorum

19 Temmuz 2012 Perşembe yazildi.

Bu aralar abimden başlayan bir özenme ve onun hafiften teşvikiyle oluşan bir alan adı alma hevesim var. Açıkçası almak istiyorum ama ileride giremediğim, yazamadığım için giren kişileri kaybetmek ve pr, alexa, trustrank değerlerinin düşmesinden korkuyorum. Bunun için bu düşüncemi 4 yıl ileriye atmayı planlayarak yapılacaklar listesinde 4 yıl sonra olacaklar bölümündedir. Neden 4 yıl sonra? Çünkü 4 yıl sonra üniversiteye geçeceğim Allah'ın izniyle. Tabi bu yaz yapacağım tercihler arasında bulunan 5 yıllık okulları kazanmazsam.
SBS'den 466 puan aldım. Ama bu puan bu yılın. Biz SBS'ye 3 yıl boyunca girdim. 3 yılın ortalaması 456. Bakalım nere tutacak. Hakkımızda hayırlısı olsun diyerek dağıtıp yarım bıraktığım konuya geri dönelim. 4 yıl sonra açacağım siteyi bloggerdan açmayı düşünmüyorum. Çünkü ben daha öncelerde abimle wordpress işleri alırdık, birde birkaç tane sitemiz vardı ki onlar da wordpressti. Bende zamanında wordpress'e alıştığımdan dolayı blogger'a açıkçası pek alışamadım. Aslında bloggerı kullanmak diğerlerine göre daha kolay lakin insana en klay gelen yol bildiği yoldur derler. Buna riayeten wordpress'e geri dönmek istiyorum. Zamanında vBulletin de kullandım ama ondan da randıman alamadım. Wordpress gibisi yok. Ama kim bilir 4 yıl sonra blogger'ı daha çok sever bloggerda kalmak isterim. Ama yeni alan adı aldığım zaman çok güzel olacak. Öğrencilik hayatı boyunca pek ilgilenemeyeceğim derken çalışma hayatı olacak ki yine ilgilenemeyeceğim. Ama benim blogum, benim sitem ve takipçilerini hüsran-ı hayale uğratmak ve girdiklerinde aynı yazıyı görmelerini istemem. Çünkü bu duyguyu yaşadım zamanında çok kötü bir şey. Hem girene hem de site, blog sahibine. Beni seven böyle sevsin :) Seveni hayal kırıklığına uğratmamaya çalışmaya çalışacağım. 

                                                                       SON            The Night

0 yorum:

Fatih ÜNÜGÜR Güncel Blog Sitesi, Dini, Tarih, Webmaster, Futbol, Sağlık, Teknoloji, Dizi ve Film, Program, Eğlence, Oyun

Çeviri