Sayfalar

LEYLA İLE MECNUN

25 Haziran 2012 Pazartesi yazildi.





                               Leyla ile Mecnun. Gün boyu bağımlısı oldum ya. Ama adamlar dizinin hakkını veriyor. 0'dan başladım izlemeye sarıyor izlemek. Aslında düşününce eski bölümleri daha güzel geliyor. Çünkü Ezgi Asaroğlu'nun oynadığı Leyla karakteri var. Dizide ölmüş olarak gösterilen Ezgi Asaroğlu'nun hikayesi başka. Dizideki Arda ona saldırıda bulunduğundan dolayı 2'sinin de sözleşmeleri feshedilmiştir. Ezgi Asaroğlu'nun düşüncesine göre diziden haksız yere atılmıştır. Eğer olay gerçekten öyle olduysa bence de öyledir. Çünkü onun yaptığı bir şey yoktur. Yeni sezonda çok şeyler olacak diyorlar. Ama bilmiyorum. İnşaallah bu güzelliğini artırarak devam eder. Ve bence Ezgi Asaroğlu Leyla karakteriyle geri dönerse güzel olur. Nasıl olacak diyeceksiniz o dizide ölmüş olarak gösterildi. Ama belki istese dede geri getirebilir. Getirirse dizi bence çok daha güzel olur. Tabi ki de bu benim görüşüm.Başkaları ne düşünür onu bilemem. Ama gelirse çok güzel olur.

"Mektupları yırtıp yaktın diyelim,
Resimleri bir bir attın diyelim,
Bir mazi var onu nasıl silelim,
Sen beni ömrümce unutamazsın..."




0 yorum:

Fatih ÜNÜGÜR Güncel Blog Sitesi, Dini, Tarih, Webmaster, Futbol, Sağlık, Teknoloji, Dizi ve Film, Program, Eğlence, Oyun

Çeviri