Sayfalar

BİLGİSAYAR BİTAP!

27 Haziran 2012 Çarşamba yazildi.




                                  Bilgisayar bayağı bir zaman itibariyle hayata küsmüştü. Bende bilgisayarın içler acısı haline dayanamayıp bir el atmak istedim. İstedim lakin az daha elimde kalacaktı, az daha beni de hayata küstürecekti. En sonunda bilgisayara format atayım dedim. Bilgisayar formatı da yemedi. Zaten bir ayağı çukurda bir ram'i yanmış bir halle ayaktaydı. Eee sonuçta 5 yaşını devirmiş koskoca bilgisayarsın. Zaten bilgisayarların ömrü 3-4 yıl oluyor. Bir bakıma da helal olsun aslında. Bir sene fazla götürmüş hem de tek ram'le. Ama böyle de hiç çekilmiyor. Alt çubuk simgesi bile çalışmıyor. Kafayı yediriyor bu haliyle. Açmak istemiyorum o derece yani. Açınca bir şeye girmeye çalışıyorum. Bakıyorum donuyor. Yapacak bir şey yok yeniden başlatıyorum tabi onuda kasadan yapıyorum. Başlattıktan sonra yine bir şey açıyorum, yine donuyor. Ben de şalterler ufaktan atıyor. Yine yeniden başlatıyorum. Böyle böyle devam ederken ben çıldırıyorum. Formatı bile açmadı. Yani tam olarak ne yapacağımı bilmiyorum. Bizim emektar ne yapar belli olmaz. Size bir ney sesi ile son veriyorum...



1 yorum:

Fatih ÜNÜGÜR Güncel Blog Sitesi, Dini, Tarih, Webmaster, Futbol, Sağlık, Teknoloji, Dizi ve Film, Program, Eğlence, Oyun

Çeviri